Kimagyarázásból csillagos ötös – a kormánysajtó szerint Gyurcsány Ferencé lett az Index

A kormányzati szócsövek remekül félremagyarázzák az Indexnél történt, egyébként elég nyilvánvaló eseményeket a külső beavatkozást. A NER-média szerint is zajlott ilyen, méghozzá Gyurcsány avatkozott be, ő szerezte meg az Indexet, a Fidesznek a világon semmi köze ehhez, csak egy baloldali belháború. Így látjuk mi is? A kormányoldali média értelmezése szerint nem a Fidesz foglalta el a lapot, ami sokkal lényegesebb, az a történetben meghúzódó Gyurcsány-szál. A pénteki tüntetésben pedig a legfontosabb kiemelendő dolog az volt, hogy a tüntetők nem tartották egymástól a kellő távolságot. Az Index-szel kapcsolatban a fideszes média…

Read More